poniedziałek, 10 lutego 2014

# 6. - Rozmowa z Wiktorią Adler.

Dzisiejszym gościem jest osoba, która wyróżnia sie niezwykłą mądrością, urodą i świetnym gustem muzycznym. Mowa tu o...Adler!



- Skąd wzięło się takie zainteresowanie swoją osobą?

- Jest grupa osób - w tym i ludzie z HMDA - które obserwują moje
poczynania w internecie, ale moim zdaniem jest to wciąż mała liczba
istot, żebym mogła mówić że w okół mojej osoby panuje
zainteresowanie. Na pewno jakieś minimalne jest. Widzę to po
reakcjach niektórych ludzi, po rozmowach. Może te kilkanaście
osóbek lubi moje optymistyczne podejście do świata? Moje wypowiedzi
na ask.fm? :)


- Co sądzisz o samookaleczeniu?


- Powiem krótko. Nie toleruje osób robiących to na pokaz. Wstawianie zdjęć swoich pociętych nadgarstków do internetu, depresyjne tumblre i wymuszany smutek. Nie. Taką młodzież trzeba ogarnąć. Jednak są osoby które mają naprawdę poważne problemy. Nie radzą sobie z nimi... Eh. Specjalista, wsparcie rodziny/przyjaciół i chęć wyjścia z tego tu tylko pomogą.




- Czy popierasz osoby homoseksualne?

- Toleruję do momentu kiedy się z tym nie obnoszą, kiedy żyją normalnie - jak każdy przyzwoity człowiek. Nikt z heteroseksualnych ludzi nie nosi koszulek z napisem "Lubię kutasy" i nie uczestniczy w paradach. 



 - Czy ktoś prosił Cię o pomoc? Taką pomoc, jakiej udziela mój pierwszy gość – Feta?

- Ludzie zgłaszają się do mnie z przeróżnymi problemami. Staram się pomagać, rozweselić, bądź chociażby porozmawiać - bo czasami się nie da zrobić nic więcej na odległość jak tylko wesprzeć ciepłym słowem. Cieplutko robi mi się na 
serduszku kiedy dostaję wiadomości lub listy z podziękowaniami za pomoc. Bądź kiedy piszą mi, że jestem wspaniałą osobą, no komu by się miło nie zrobiło? 


- Co sądzisz o ludziach, którzy popełniają samobójstwa?


- To ludzie słabi psychicznie. Chorzy. I kiedy w porę nie dostaną odpowiedniej pomocy specjalistycznej skończy się właśnie na samobójstwie.



- Dlaczego ludzie nie warci uwagi, zawsze są nią obdarowywani?

- Hm... To wcale nie jest tak. Są różni ludzie, różne przypadki. Jedni zostaną słusznie nagrodzeni za swoją ciężką pracę, drudzy dostaną nagrodę "za nic". Życie.



- Jakie masz motto życiowe?

- Właściwie to ostatnio napisałam to na moim asku: Dzień bez uśmiechu i muzyki to dzień stracony :)




- Jaką sławną osobę cenisz, szanujesz?

- Ojej, na pewno nie jest to jedna osoba. Jeśli miałabym tak na szybko podać kilka sławnych osób które cenię będzie to na pewno Angelina Jolie,
 Rob Halford, chłopaki z Iron Maiden, pierwotnego Guns n' Roses, ś.p Ronnie James Dio...



- Czy masz plany na przyszłość? Jak tak, to jakie?

- Moim głównym planem jest chyba wyjechanie z Polski i osiedlenie się w USA na stałe. Praca fotografa i szczęśliwa rodzina :)




- Nie masz nic przeciwko takim osobom jak Ja – dziennikarzom amatorom?

- Oczywiście, że nie mam! Życzę Ci powodzenia w rozwijaniu tego hobby - jeżeli mogę tak to ująć.




- Tutaj masz pole do popisu – możesz napisać co chcesz ;’)


-  Pamiętajcie. Zawsze po burzy wchodzi słońce. Nie myślcie 24h negatywnie. Myślenie pozytywne to jest to! Korzystajcie z życia jak najlepiej się da, bo i tak umrzecie. Więc po co zawracać sobie głowę smutkami? :)




-  Dziękuję za rozmowę. Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Tak myślałam, że pojawi się tu też wywiad z Wikcią :)
    Ma racje: "Dzień bez uśmiechu i muzyki to dzień stracony :)"
    Uśmiech i do przodu.
    Kto jak kto ale Wiktoria umie człowieka zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale Natalia pisze najlepsze wywiady :D

      Usuń