niedziela, 11 maja 2014

#8. Po prostu pokochaj siebie!


Ostatnio moja koleżanka napisała mi, że zazdrości mi pewności siebie. Aż korciło mnie, by o tym wspomnieć!
Oto treść tej wiadomości:


"Jesteś o wiele ładniejsza ode mnie. Jesteś... Masz wszystko to, czego mi brak. Nawet to jest głupie, że Ci tego zazdroszczę, że nawet mój facet poleciał na Ciebie od razu, a ja musiałam za nim latać i tyle cierpieć. Zazdroszczę Ci tej akceptacji siebie i pewności..."



Wiecie czemu jestem pewna siebie?
Zaakceptowałam każdą swoją wadę, bo Bóg stworzył mnie taką, a jak mi wiadomo, to Bóg nie popełnia błędów.
Po prostu swoje wady zakrywam zaletami!

Dla zachęty dodam, że taka pewność siebie jest niesamowicie pociągająca u kobiet. Dzięki niej pokazujemy swoją wartość! Kobieta jest wtedy świadoma swej mocy, kobiecości i tej potężnej broni, jaką jest ona sama. Dzięki pewności siebie pokazujemy, że nie damy się nabrać i że nie zostaniemy niczyimi lalkami! 

PRAWDZIWA KOBIETA TO TA, KTÓRA MA W POWAŻANIU SWOJE KOMPLEKSY I OLEWA KRYTYKĘ.


akceptacja = atrakcyjność


FACECI SZALEJĄ ZA PEWNYMI SIEBIE KOBIETAMI. 


PRAWDZIWA KOBIETA CZUJE SIĘ SEKSOWNA.


CZUJE SIĘ TAKA, BO NIĄ JEST!




Ale gdy nie ma się klucza do celu, to mogą zaspokoić nas wytrychy.

Jednym z nich jest WŁAŚNIE ta notka.





W każdej z nas jest pewność siebie.
Po prostu trzeba ją odkryć.





KLIKNIJ

TU TEŻ

1 komentarz: